flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ІНСТРУКЦІЯ

30 серпня 2012, 15:47

                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

                  Наказом керівника апарату Арцизького 

                  районного суду Одеської області 

                  від 17.08. 2012 р. № 23к-од

 

 ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування
фактичних витрат
на копіювання
або друк  документів,
які
надаються запитувачам інформації

1.       Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Арцизьким районним судом Одеської області.

 

2. У випадку, коли запитувана інформація міститься в документах обсягом більш як 10 сторінок, посадова особа упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Одеській області про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.   

 

3. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Одеській області на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його відповідальній особі за надання інформації на запит.

 

4. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.

 

5. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

 

6. Після надходження коштів на рахунок територіального управління від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Одеській області повідомляє відповідальну особу суду про надходження коштів, із зазначенням дати надходження коштів на рахунок територіального управління.

 

7. Після підтвердження повної вартості фактичних витрат, відповідь на запит на інформацію надається протягом трьох робочих днів.

 

8. Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

 

8. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.

 

9. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Одеській області, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Одеській області повідомляє відповідальну особу за надання інформації на запит.

 

 

 

 

Додаток 1

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

 

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

Надавач послуг:                                                                  Арцизький районний суд

                                                                                              Одеської області

Реєстраційний рахунок:                   ________________________________________________

МФО банку:                                      828011

Код ЄДРПОУ:                                  26302945

Платник:                    ____________________________________________________________

                                   ____________________________________________________________

 

РАХУНОК № _________

від ____    ________________  20__ року

 

№ з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна (без ПДВ), грн.

1

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

3

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Всього до сплати ______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

(сума прописом)

 

        

 

         Голова                                                                            Керівник апарату

    Арцизького районного суду                                               Арцизького районного суду

            Одеської області                                                                     Одеської області

 

           ________________                                                                   _______________